Ką daryti, norint gauti pažymą apie atsiskaitymą su AB „Šiaulių energija“?

  • Titulinis
  • Gyventojams
  • Ką daryti, norint gauti pažymą apie atsiskaitymą su AB „Šiaulių energija“?

Pažyma apie pirkėjo/vartotojo atsiskaitymą su AB „Šiaulių energija“ (toliau-Pažyma) išduodama atvykus į Vartotojų priimamąjį (Pramonės g. 10, Šiauliuose, I aukštas, 100 kab., darbo laikas: nuo pirmadienio iki  ketvirtadienio –  7.30 val. iki 16.30 val.; penktadienį – 7.30 val. iki 14.00 val.).

Svarbu žinoti:

  1. Centralizuoto karšto vandens vartotojams Pažyma išduodama, jei jų bute (patalpose) esančio karšto vandens skaitiklio (-ių) rodmenų ir būklės patikra yra atlikta ne anksčiau nei prieš penkias darbo dienas iki Pažymos išdavimo dienos. Skaitiklių rodmenų bei būklės patikros laiką galite suderinti su AB „Šiaulių energija“ darbuotojais, kreipiantis prieš dvi darbo dienas iki pageidaujamos skaitiklių patikros datos.

    Pagal AB „Šiaulių energija“ ir UAB „Šiaulių vandenys“ susitarimą, ir karšto, ir šalto vandens skaitiklių rodmenis bei būklę tikrina:

    • kiekvieną mėnesį nuo 5 iki 20 kalendorinės dienos UAB „Šiaulių vandenys“. Registracija tel. +370 41 592 262;
    • likusiomis kiekvieno mėnesio dienomis – AB „Šiaulių energija“. Registracija tel. +370 41 591 276, +370 69 839 426.

    Skaitiklių patikros atliekamos bendrovių darbo metu, savaitgaliais ir švenčių dienomis patikros nėra atliekamos.

  2. Iki pažymos išdavimo dienos imtinai yra apskaičiuojami preliminarūs mokėjimai už atsiskaitymo laikotarpį, kuris būna nepasibaigęs. Centralizuoto karšto vandens vartotojams įvertinamas ir mokėjimas už karšto vandens kiekį, nustatytą patikros metu. Apskaičiuotą mokėjimo sumą vartotojas sumoka jam  patogiu būdu – savo interneto banke (Vartotojų priimamajame yra stacionarus kompiuteris vartotojams) arba įmokos priėmimo vietoje (kitoje Pramonės gatvės pusėje prieš AB „Šiaulių energija“ prekybos centre „Tau“,  Perlo terminale).
  3. Pažyma išduodama buto savininkui ar jo įgaliotam asmeniui. Atsiimant pažymą, būtina turėti asmens tapatybę liudijantį dokumentą.  
  4. Pažyma išduodama kreipimosi dieną, jei įvykdytos 1, 2  ir 3 punktuose punkte nurodytos sąlygos. Iš anksto reikia suplanuoti tik karšto vandens skaitiklio (-ių) patikrą.
  5. Pažyma galioja 10 kalendorinių dienų nuo jos išdavimo dienos.

 

Daugiau informacijos apie pažymų išdavimo tvarką:

Gyventojams – telefonais +370 41 591 221, +370 41 591 262, +370 41 591 261.

Juridiniams asmenims – telefonu +370 41 591 222.

Paskutinį kartą redaguota: 2024-02-28

Turite klausimų? Neradote ieškomos informacijos? Rašykite mums. Norėdami gauti tikslų ir išsamų atsakymą į savo klausimą, BŪTINAI žinutėje nuodykite SAVO PAVARDĘ ir TIKSLŲ ADRESĄ.