Jei susidarė skola

AB “Šiaulių energija”, spręsdama skolų mokumo problemas, vadovaujasi geranoriškumo ir šalių bendradarbiavimo principais. Tai reiškia, kad kiekvienas vartotojas, turintis įsiskolinimą ar finansinių sunkumų, visuomet gali kreiptis ir bendrovės darbuotojai pasistengs suderinti tokias susidariusių skolų grąžinimo sąlygas, kurios atitiks vartotojo finansines galimybes.

Susidarius įsiskolinimui, bendrovės darbuotojai pirmiausia siunčia įspėjimą. Jį gavęs vartotojas dažniausiai atvyksta į bendrovę ir su juo yra derinamos skolos grąžinimo sąlygos. Yra sudaromi skolų mokėjimo grafikai, atitinkantys vartotojo realias galimybes. Jei vartotojas piktybiškai vengia laikytis sudaryto skolos grąžinimo grafiko arba nereaguoja į jam siunčiamus įspėjimus, bendrovė dėl skolos priteisimo kreipiasi į teismą. Teismui priteisus ir vartotojui kreipiantis į bendrovę, jam suteikiama galimybė sudaryti priteistos skolos grąžinimo grafiką. Ir tik jei vartotojas nė viename skolos valdymo etape nesidomi ir nebendradarbiauja, tokios skolos išieškojimas perduodamas antstoliams.

Dėl susidariusios skolos galite kreiptis į bendrovės Vartotojų priimamąjį, I aukšte adresu Pramonės g. 10, Šiauliuose, Mokėjimų valdymo skyrių II aukšte adresu Pramonės g. 10, Šiauliuose arba Kuršėnų šilumos tinklų tarnybą adresu Dambrausko g. 15, Kuršėnuose.

Daugiau informacijos teikiama telefonais: Šiauliuose - +370 41 591 262, +370 41 591 221, +370 41 591 261, Kuršėnuose -  +370 41 582 156.

Paskutinį kartą redaguota: 2024-02-28

Turite klausimų? Neradote ieškomos informacijos? Rašykite mums. Norėdami gauti tikslų ir išsamų atsakymą į savo klausimą, BŪTINAI žinutėje nuodykite SAVO PAVARDĘ ir TIKSLŲ ADRESĄ.